?

Log in

No account? Create an account
Mati & Sergei Autotõõkoda oma klientidele, kes omavad vanemaid kui 5 -aastaseid sõiduautosid, parima hoolduse, mille käigus tehakse koik tootja poolt ettenähtud tood ja isegi rohkem. SUPER 5+ hoolduse hind on vaid 89 eurot.
SUPER 10+ hoolduse hind on vaid 79 eurot.

Mati & Sergei Autotõõkoda on hea meel pakkuda oma klientidele, kes omavad 5-10-aastaseid ja vanemaid autosid erihooldusprogrammi SUPER 5+, mille käigus vahetatakse õlifilter, õli, puhastatakse pidurid ja teostatakse auto tehnilise olukorra igakülgne kontroll. Täpsema tööde loetelu leiate siin.

Mati & Sergei Autotõõkoda on hea meel pakkuda oma klientidele, kes omavad 5-10-aastaseid ja vanemaid autosid erihooldusprogrammi SUPER 10+, mille käigus vahetatakse õlifilter, õli, puhastatakse pidurid ja teostatakse auto tehnilise olukorra igakülgne kontroll. Täpsema tööde loetelu leiate siin.

Juhul, kui hoolduse käigus selgub lisatööde vajadus, siis SUPER 5+ ja SUPER 10+ hooldusprogrammis osalejatele kehtib kõikidele hinnasoodustus vastavalt 15% ja varuosa garantii 1 aasta (tavaline 6 kuud).

Hoolduse aja saate broneerida või leidke sobiv aeg telefoni teel. Mati & Sergei Autotõõkoda teeninduse kontaktid leiate siit.

Kõik soodushoolduste pakkumised kehtivad kuni 28. veebruar 2015

Tags:

Mati & Sergei Autotõõkoda заботится о своих клиентах.

Для клиентов, которые владеют автомобилями от 5 до 10 лет, лучшее техническое обслуживание с проведением всех предусмотренных производителем работ и даже больше.
Техническое обслуживание SUPER 5+ стоит всего 89 евро.

Для клиентов, которые владеют автомобилями от 5 лет и старше, лучшее техническое обслуживание с проведением всех предусмотренных производителем работ и даже больше. Техническое обслуживание SUPER 10+ стоит всего 79 евро.

Mati & Sergei Autotõõkoda рада предложить своим клиентам, специальную программу тех- нического обслуживания SUPER 5+ и SUPER 10+, в ходе которой осуществляется замена масляного фильтра и масла, очистка тормозов и всесторонний контроль технического состояния автомобиля. Подробный перечень работ для легковых автомобилей cм. здесь.

Если в ходе технического обслуживания выяснится необходимость в дополнительных работах, то для участников программы технического обслуживания SUPER 5+ и SUPER 10+ действует скидка все детали в размере 15% и срок гарантии на детали 1 год.

Обслуживание можно забронировать по е-майлу или по телефону, выбрав подходящее для Вас время. Контактные данные Mati & Sergei Autotõõkoda можно посмотреть здесь.

Все скидки на техническое обслуживание действуют до 28 февраля 2015 г.

Tags:

В одном из ЖЖ журналов написано:

Учреждения, которые могут позволить себе десять дней рождественского безделия— подлежат уничтожению. Или, на крайний случай ( если суд найдёт смягчающие обстоятельства) — существенному урезанию кадров.


Действительно, как можно было позволить уйти в запой на праздники с 24.12 до 05.01?!

Большинство предприятий работали. И мы своих клиентов без техпомощи не оставили!

Здравый смысл победил

Господа, запланированные государством наши частые встречи отменены!
Планируемое дополнение в Закон о жидком топливе "добавлять биотопливо в моторное топливо" изъята из законопроекта.
Таким образом, наше и так недостаточно качественное топливо не будут "ослиной мочой" разбавлять.
И топливные системы не будут быстро выходить из строя.
С чем и поздравляю!
odl
Ilma toetuseta läheb elektriautode müük nulli, sest ökonoomika läheb paigast - mingi hetk vajab auto aku vahetust ning ka auto müümine võib raske olla.
qwas
«Esialgu elektriautode toetuse lõppemine statistikat ei mõjuta,» ütles autode müügi- ja teenindusettevõtete liidu tegevjuht Arno Sillat.

Kui tellitud ja toetusotsuse saanud elektriautode tarne lõppeb, langeb tõenäoliselt ka müük nulli. Kuu aega tagasi maksis näiteks Nissan Leaf kui enim ostetud elektriauto  toetusega 18 000 eurot ning nüüd 36 000. Inimesed ei kibele ostma, sest ökonoomika läheb paigast, selgitas Sillat.

«Tõenäoliselt müüakse mõned Teslad,» märkis ta, lisades, et see auto on bensiini- ja diiselautodega võrdväärses hinnaklassis ning toetus oli oluline just väiksemate autode puhul.

Mingi hetk annavad elektriauto akud otsad ning uued akud on kallid, mis viib ökonoomika paigast. See võib ühel päeval elektriautode kogust vähendada ning muudab probleemseks ka elektriautode edasimüügi.

Muude meetmetega ei ole jõutud sinna, et ahvatleda inimesi ostma -  tasuta parkimiskohtadest ning bussirajal sõitmise õigusest on vähe. Aitaks näiteks CO2-põhine automaks, mida ka AMTEL on soovitanud.

Euroopa Liidul on eesmärk, mille kohaselt peaks aastaks 2020 kümnendik energiast olema taastuvenergia. Kuna me kasutame hakkepuitu, on see eesmärk hästi täidetud, kuid transpordis on taastuvenergia osa vaid 0,1 – 0,2 protsenti. Riik on otsustanud elektriautode toetamise asemel liikuda edasi gaasiprojektiga ning biogaasile.

Sillat märkis, et kui just pidevalt pikki sõite pole, on elektriauto tegelikult tavaautole hea alternatiiv.  Turuletoomine polnud aga kõige õnnestunum.

«Sotsiaaltöötajatel on vaja sõita pikki vahemaid,» ütles ta esialgu ilmunud hävitavate artiklite kohta, et sihtgrupp sai valesti valitud.

Praegu on Eestis kasutuses 1200-1300 elektriautot, millest 500 said sotsiaaltöötajad ning 10-20 oli juba enne toetusi soetatud. Huvi toetuste vastu oli selge – kui toetusperioodi ajal tuli keskmiselt 20-30 avaldust päevas, siis enne lõppu aga 100. Septembris sai omaniku 50 elektriautot ja 23 hübriidi.

Kredex lõpetas elektruautode toetuse maksmise augusti alguses, mil raha otsa sai. Aastatel 2011-2014 maksis Kredex elektriautode toetusi 10,5 miljoni euro eest, keskmiselt 16 500 eurot auto kohta.

Электромобили теряют свою популярность в Эстонии. За последние полгода спрос на них упал практически до нуля.


Связано это с тем, что государство прекратило дотировать покупку электромашин. Эксперты считают, что если правительство не найдет средств на эти выплаты, то рынок продолжит находиться в застое, пишет rus.err.ee со ссылкой на «Актуальную камеру».

Сейчас желающие приобрести себе электромобиль должны рассчитывать на то, что обойдется он минимум в 30 тысяч евро.

Не имея тяги к перепечатыванию чужих постов, считаю, что эта статья fritzmorgen может быть представлена и прочтена... и наметана на ус:)

LaDesignArmChair01

Итак, поехали.

1. Как я убедился за 15 лет ведения бизнеса, самое главное — это капитал. Даже если вы работаете слесарем на автосервисе и не имеете никаких акций/облигаций.

Элементарный расчёт. Если у вас есть запасная квартира стоимостью в 3 миллиона рублей, вы получаете ежемесячно по 20 тысяч в виде дохода от аренды. Если на вас висит кредит в 1 миллион рублей взятый под 25% годовых, вы ежемесячно отдаёте те же 20 тысяч своему банку.

Таким образом, стратегия повышения благосостояния проста и универсальна. Раздайте все кредиты, потом копите денежки. Сначала вы работаете на капитал, потом капитал работает на вас.

Read more...Collapse )

Jõulutervitus

Сотрудники Rahvusvahelise Autoveo Expert oü прошли обучение по диагностике и ремонту дизельных топливных систем Common Rail, акцептироваyное Bosch.
В конце сентября в Таллинне открывается новая мастерская по тестированию, ремонту и кодировке форсунок системы Common rail - Diesel Dog. Она сможет предоставлять качественные услуги теста, ремонта и кодировок форсунок, а так же насос форсунок, так необходимые владельцам дизельного транспорта.
На фото: только с дороги. Усталые, но довольные.




Latest Month

July 2017
S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Syndicate

RSS Atom
Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow